Thursday, April 15, 2010

~~ Tag Rahsia HandBag ~~

:: Ini Bukan Hand Bag ye puan2 ini..Back bag hehehe
:: N sebahagian ..kat bawah ada lg..

sebenarnya...ummi nie tak suka handbag..ada satu je tu pun..masa hantaran kahwin dulu2 skrg dh simpan ..n sejak dh jadi ummi ni beg haruslah yg besar2 kan..senang dari brg ummi + Thaqif kdg2 brg ayah pun leh simpan sama2..
N sekarang ummi kan Jalan2 so ini la pic yg baru je jap td ummi amik..bersama beg galas ummi n isi perut didalam nye..kira apa yg ada dlm pic tu lah saje..
1.
Barang ummi = ferfume,beg syiling n kunci2,2 biji h/p,Hand sanitizer,beg duit.
2.Barang Thaqif = Minyak Telon,Baby bath,Bedak ,Drapolene,ketip kuku,ferfume thaqif ( myk kasturi .


6. Suasana sbnr dlm beg tangan Ummi Memang padat n tak selesa untuk barang2 tu selagi ada ruang selagi tu masukan barang.tp tu rasanyan bukan bag ummi .beg thaqif kot coz barang dia lg byk dr ummi.kalu nak kuar tu pampers masuk sekali tu + sebotol susu yg dh dibancuh.
Ok .Pn Salina Ibu Aqil Ummithaqif dah siapkan homework itu .Tq Sebab Tag ummithaqif yek.
Ummi tak tau nak tag siapa..kalu yg baca nie terasa nak buat silakan... ;-)sekian.

Ok Ummi Gabungkan sekali homework ni ngan..Yg Puan Syikin sekali yek ..Syikin...Sama je kan.. ;-)TQ sbb Tag Ummithaqif ye..

8 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

hehehe TQ ummiThaqif sbb sudi bt HOMEWORK yg ibuAqil bg 2 yer.. ;o)

tinie&thahir said...

ibu aqil:
is sama-sama ;-)..

unlisted_one said...

Tag handbag,..hehe..best betul. Tapi, pecah rahsia nanti kalau buat ni.

Ummi said...

ait??ingatkn jawab saye punye tag..huhuu/..takpe..tajuknye saME je

tinie&thahir said...

unlisted one
jawab la tag tu yek nanti ummitahqif leh tau rahsia hehehe

tinie&thahir said...

Syikin
Ummi dh wat correction kat situ
gabungkan sekali la yek..tajuk yg sama..;-)

tinie&thahir said...

Syikin
Ummi dh wat correction kat situ
gabungkan sekali la yek..tajuk yg sama..;-)

miemiey said...

banyaknya harta karun kak...hehehe