Tuesday, May 4, 2010

~~ WASIAT ~~

1.Thank & link the person that gave you the cik Cow
(JGN LUPA COPY PIC)

Terima Kasih diucapkan kepada Pn Salina/ Ibu Aqil kerana Bermurah hati Bagi Lembu ni .

T.Q.V.M


~~ MamaLieyna ~~

3. bagi tau dorng ni yg dorng dapat wasiat dari orng kaya kg sepening lalat

Wasiat ni Diberi oleh Orang yg Kaya dari Kampung Sepening lalat..Thanks ye Org kaya!

4. cerita3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

~Pantau pergerakan Thaqif ~
~ Layan Thaqif Baca Buku ~
~ Lipat Kain Baju sambil layan Thaqif ~
sume ada kena mengena ngan thaqif hehehe.
Thaqif No.1

5-Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan

Ermmmmmm Makanan pelik ? rasa pelik nk jawab sebab tak pernah..
Apa agaknya ..tah la takde kot.

6-cuba bg tau brp orng dah Berapa org kawan anda kat FACEBOOK

Ada 144 org..


7- camner korng berjumpa spouse korang or pakwe
or makwe or suami...

Bertemu dan berkawan-kawan disebuah Company Buku Milik Tok Aji Bakhil..hahaha
Pas tu ditunangkan pada 14-05-06
Di Ijabkabul pada 19-08-07

Dikurniakan Cahaya Mata Pertama Iaitu Ahmad Thaqif Akmal Pada 11-12-2008 .





Lama nya Nak Siapkan Tugasan Ni. :-p

2 comments:

mamalieyna said...

hehe...wasiat pulak..mcm2 blogger ni ye..kreatif! ^_^

tinie & thahir said...

mamalieyna

Amik la ..ummi pun di wasiatkan so kena la jalankan tugas ;-)