Monday, May 17, 2010

~~ Ayah Si Penaja Gula=Gula ~~

Mak You..tgk bekas gula2 selambak..ni ayah punya sume n sume nya sour2 belaka..ini adalah untuk mengelakkan diri dari tertidur didalam kelas..
Ni LA sume gula2 yg dah dibuka..banyak ....!!!
Isi dalam bekas nak bawak G School..Isi banyak tu 2 hari dh abis kot..maklum la seisi kelas akan mengerumuni Ibu Gula2 Sour ni nanti..hahahaha.
Barang2 tulis Ayah..;-)
Isi Dalam Beg Ayah..Banyak nye buku2..
Beg Sekolah Ayah yg berat ngan segala macam benda ada dlm tu..;-)

3 comments:

AYU said...

si ayah ni mengajor ke atau tgh belajor...hehe byk gula2...ni kalau anak2 ayu nampak ni..bukan main suka lg dia...

mamalieyna said...

banyak giler gula2 tu..mcm nk bukak kedai jer..hehe..

tinie & thahir said...

Ayu..
Mai bawak anak2 dtg sini serbu uncle gula2 nie..
Ayah study jap amik short course 4 bulan.

Mamalieyna :
memang dh lek bukak kedai..tp ayah dia kasi free je..