Monday, May 24, 2010

~~ Mini Gathering Bersama Member2 Zaman Bujang ~~

Ahad lepas selamat perjumpaan yg selama ni selalu dirancang..huhuhuhuhu best dapat jumpa setelah 2 - 3 tahun tak jumpa..dulu time bujang2 sekarang sume dah kahwin opsie! sorang lg belum yek..Cik Yuslinda kita.Harap2 pas nie dpt jumpa lg Yus lak dah bergelar puan..Amin.
Lokasi pertemuan Di melawati Dekat la ngan umah sewa-an masa dulu2..zaman2 study..bercinta..kat sana2 gak tu..




Pelanggan Pertama Secret Recipe ari tu..huhuhuhu..Thaqif bersama uncle shegy suami Auntie Azie..











Masing2 bercerita n bercerita...pas ni kena buat lg nie..dlm group gossipp Girl ni tersesat sorang Lelaki sikenit Aidan..cam tgh khusyuk mendegar org bergosip gak..hahhaha sweet !
Gossippppppp Girl..;-)
Pipi Thaqif yg BOLAT
Dua Budak Kenit Yg Kesana kemari Tak Duk Diam..Asalnya Thaqif tu ngamuk nak tido tp bila nampak Aidan kat bawah terus dia pun tak jadi tido..
Bersama Mama Zara yg tak bawak Zara Ari tu ..tak penah tgk life lg ..
Kami Semua..Ejan Tukang Amik Gambar tak ada..lupa nak suh budak secret tu amikkan gambar ramai2...


Jom Layan Gelagat Anak Ummi N Anak Annasuejie ..Sweet tgk diaorg berkawan2


Tgh busy survey cake2 yg ada..cuba bygkan kalu betul2...hahahaa sweet la..korang sembang berdua pakai bahasa ayam n itik..tp Thaqif tak lari dr cengeng dia kuat suara je nangis..;-)
Bergelak ketawa berdua...kasi peluang ummi,mama n auntie2 nak gossiippp ..


Dah order..sudah la korang pilih apa lg...hahahahaha Abg Secret tu dah marah..

dah Abis berdiri Duk lak Kat lantai Kedai tu..
Diorang tak Gaduh pun..Saje ummi reka dialog tu..tgk tu muka masing2 ada senyum..


Sekian ... Anak ummi yg pengsan..penat sgt jalan sana sini...Syoknya Insyallah nanti kita Plan lg yek.Jumpa2 macam tu.nanti Raya jgn la segan2 datang rumah yek..tak raya pun leh datang..

6 comments:

Kusnyau said...

bile taun daa nk jadi puan ni ..huhuw!

aNnAsUe'G said...

kusnyau : wahahahahaha!
kaktin : kelakar la budak2 tu! dialog sgt seswai! ;D

tinie & thahir said...

Yus..
Taun ni sempat lg hahahaha
Ktin Doa2kan cepat cepat le..;-)

tinie & thahir said...

G :
Budak2 2 org tu memang kelakar..
Geram kan..

Marsha~ said...

hi thaqif, daddy thaqif keje misc jugak eh.. samele kiteeeee

tinie & thahir said...

Hi ..;-)
Mummy Qila & Ariq..
Ayah Thaqif dh lama pencen sailing oversea..skrg ikut Kapal Supply je..;-)