Friday, May 14, 2010

~~~ issh-issh-issh ~~

ummi baru je susun atur bilik dier...tp tgk la apa diadah buat..dah la kuarkan sume barang2 dlm tu pas tumasukan diri dia lak dalam tu...hahahaha tgk pun geleng kepala nak marah tp ummi nak tergelak gak..last 2 ummi tgk kan je apa akal dia..

Anak ku yg sorang ni memang byk ragam....ni la hasil nya bila anak ummi mengemas ...ngan dia2 sekali dia nak bungkus masuk tong tu...

6 comments:

Siti said...

heheh..budak2 gitu la, kita kemas dia sepah, kita kemas dia sepah..hahah...mmg tak abis2 la keja mengemas kita.

tinie & thahir said...

Siti
Dah dia org sepah..kita pun kemas je la kejenya..hehehe

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

tolong mengemas ek...aktif tol anank bujang ni ek...penat ibunyer berapa kali kemas pun disepahkan nyer balik..

tinie & thahir said...

Anje :

memang tu keje dia ari2..
tak sah kalu tak meng-gembur..

mamalieyna said...

hehe..budak2 cerdik mmg camtu, ada je akalnye ..nak marah pun tak jadi kan.. ^_^

tinie & thahir said...

mamaleiyna
Betul tu..lg byk aktviti ..ligat gak la otak dia fikir kan..