Tuesday, May 26, 2009

~~ Thaqif Di Rumah Moyang ~~

last week ummi ngan ayah bawak thaqif balik kampung ummi kat kuala lipis
Sungguh suka hati dia sepanjang duk kat kampung,suka la sbb ramai sgt org nak melayan dia.
kebetulan moyang thaqif ada kat umah bwk le dia melawat2 n rasa mcm mana suasana kampung yg nyaman n kurang panas berbanding KL nie..



~~~ konon2 nak amik pic dlm frame sekali kaki dia kuar lak dr frame tu heheheh
~~~ tingkap ni dari zaman Ummi belum lahir lg kot umah nie dah lama dah masih bertahan
teguh lg sampai sekarang...


~~~~ 2 Orang mat bunga ummi yg mencuba untuk mengoda.

~~~ Pose kat tingkap Kecik




~~~ Ayah Try le nak letak dagu dia kat leher baju tu nak wat mcm betul2 pakai leh
lak dia nak suap masuk mulut,tu yg nangis tu bila tak dapat ...



~~~~ gelas yg ada gambar ikan besar n org sedang memancing dah 40 lebih tahun
dah usia gelas nie..jarang2 dah dapat tgk gelas mcm nie..sampai thaqif pun nak
merasa gak minum pakai gelas nie.cubaan untk minum berjaya tp terkuar2
gak air.




~~~~ sedang sibuk nak menarik corak tikar tu konon nak suap ke mulut la
kalu dapat amik...hehehe .




~~~ Sikenit ummi yg banyak akal



Terlupa nak amik pic Oyang nye..



2 comments:

eyza said...

eyza suka gambar Thaqif yg pakai bunga tu...tul2 mcm nak menggoda..hi..hi....

ktin said...

Eyza
Anuty mcm mana tergoda tak ngan Thaqif?
hehehehe..