Thursday, May 7, 2009

~~ Sehelai Sepinggang ~~





Hari ni hari Thaqif mendera Ayah..
Pg td Ayh yg siapkan thaqif, mandikan thaqif,sume la ayah dah buat,coz nenek g klinik ari ni..
petang lak leh ayh selamba je bwk thaqif kuar jalan2 tanpa bekalan susu n diapers..tak pki stoking,tak ada topi gak...comot anak ummi...
Ummi yg terkejut bila ayah dtg bwk thaqif ke office ummi..
nasib baik dekat je..
2 beranak kuar berjalan2...dtg surprise kan ummi..nasib boss dah balik...leh lepak2 kat office ummi.
minum susu ummi jap..Berdua2 an G jalan 2 kat Giant jap sementara tunggu ummi abis keje..
Kalu hari2 mcm tu leh tak ayah...hari2 nak kena bwk thaqif jalan2...
disebabkan dtg sehelai sepinggang ayh kena g beli diarpers kat watson jap,coz nak tukar bru selesa nak jalan2..

2 comments:

aNnAsUeJiE said...

bestnye office dekat rumah....haihhhhh~ ;p

tinnie said...

G:
ala g ktin kalu pindah nanti jauh gak...