Tuesday, May 26, 2009

~~~ Siapa ingat nama emak sinchan? ~~~

Kepada sesiapa yg membaca entry nie yg ingat nama mak sin chan sila bg tau ummi yek..
coz dari petang semalam ummi try nak ingat apa nama dia sampai sekarang masih lg tak dapat nama mak sin chan ni apa..hehee


Bapak nye Nahora kan? Anjing nye Shiro kan? adik nye Himawari kan? mak nye ?

bukan apan pun sebab semalam ummi tgk ada sorang kakak ni ummi tgk dia pukul n marah anak dia mcm mak sin chan marah sin chan gak..nasib tak bertelor kat kepala mcm cin shan bila kena pukul terus bertingkat benjol ..geli tgk benjol bertingkat bersusun mcm tu mcm telor lalat ..heheheee.kebetulan lak anak nye memang aktif..

Adakah ummi akan segarang ini ngan thaqif bila dia wat nakal2 nanti ?
Harap Ummi dapat la tahan Amarah yg datang ,kalu leh tak nak la melenting tak tentu fasal kan,Ummi mintak biar le kesabaran tu tebal dalam diri dari segala sedut...Cian je rasa kalu dah termarah tu.tak kira la kat sape2 pun ummi akan rasa nyesal lak bila lepas marah.. marah kucing pun rasa gak nyesal tu.. Tak Mau MARAH2 Nanti Cepat Tua...

5 comments:

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

misa'e kalo tak silap.. heheheee

ZiLoT said...

misae asenyer,,hehehehe~~

tinnie said...

hazlina & zilot
Betul,betul2
A'aaaa misae..thanks hehehehhe..

aNnAsUeJiE said...

hahaha!
misae aka pn.nohara!
ape la kaktin!

ktn said...

Annasuejie
A'a tu la ktin memerah otk fikir apa nama dia ..maklum la kuat pelupa..hehehee