Wednesday, May 27, 2009

~~ Cara2 menjaga Kulit Wajah + Badan + Sejukan Badan

Disebabkan kepanasan Global yg selalu wat thaqif tak selesa ummi tyr guna cara org lama2
letak bedak sejuk kat badan dia .memang dia akan rasa selesa je,sebab kalu sebelum tepek bedak tu dia rengek2 je,bila dah tepek dia nyanyi2 riang je..
Lg satu bedah sejuk ni leh tolong kurangkan ruam2 kecik kat badan gak..
sebab kalu dah berpeluh pas tu mesti badan dia naik ruam2 kecik.
mcm org dewasa gak kan kalu berpeluh kt rasa tak selesa pas tu gatal lg..
memang ummi wat cara ni lalu cuaca panas nak bg dia selesa..thaqif suka ummi pun suka..
~~~ bila dah siap tepek dia rasa nyaman + selesa terus nyanyi2 dlm bahasa dia..

~~~~ Apa2 pun Ummi Nak gak Amik pic Thaqif



~~~~~ pas tu dia meneruskan misi merayau2 meneroka kawasan...






































2 comments:

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

adoila.. cute nya.. ku nak tepek fia jugak la ngan bedak sejuk ni.. kasi nyaman sket.. heheheeee

tinnie said...

Hazlina
Ye... cuba tau mesti dia suka
Lina pun senang nanti..