Tuesday, April 21, 2009

Walaupun Busuk Ummi Teruskan jua..


Gara2 rambut gugur akibat semburan bomoh kecil ummi terpaksa menahan busuk..
bukan apa tak tahan bau santan masam yg tengit ( ye ke mcm tu eja ?) tah la janji ada bunyi..
MIl ada bg petua untuk kurangkan rmbut gugur petua

Bahan2 Nya:

1 biji kelapa tua
1 biji limau nipis
1/2 cawan air
1 shower cap

Kelapa di parut ( beli yg dah parut dikedai mamak) di perah bersama limau nipis + air
pas tu MIL kata biar semalaman bg masam..pas tu baru letak kat kepala
Tp Ummi letak dalam freezer so santan tu tak le jd masam sgt cuma yg ada masam2 limau je..
malam tu bila Thaqif dah tido je ummi pun mula la menyapu santan masam tu ke kepala..
memang tak best baunye...tp terpaksa gak letak..
Bila dah sapu tutup le rambut tu ngan shower cap tu...so tak le melekat bau nye pd bantal..
Tgk thaqif pun nyenyak tido..Ummi pun tido gak la ngan keadaan busuk masam nya di sebelah Thaqif...Nasib Ayah tak ada..kalu ada mesti ayah complain kata Ummi Busuk...

:: Bila ayah Nak Balik ni???????????????
:: Nanti Ummi Upload Pic Santan Masam tu..

2 comments:

aNnAsUeJiE said...

tak tahan santan! g dah potong pendek sbb gugur byk sgt! huhu!

tinie&thahir said...

ktin terpaksa gak sebab syg rmbut
dah panjang bkn senang ktin nak rmbut panjang