Sunday, April 26, 2009

:: Baby Thaqif Language ::

video
Penat Nak Tggu Up-Load Video berjanggut Ummi Tunggu...
ummi Start Lepas maghrib kul 12 bru siap..Thaqif sempat dera ummi gak mlm ni..10 x ummi naik turun bru tdo,dah tdo sms ngan ayah n gayut jap...ayah pun kena tdo awl sok nak start kelas awal pg..byk video Thaqif ummi record tp ltk yg ni dlu la..

Yg ni masa umur dia 2 bulan...dia memang suka sembang n suka tgk org sembang.
ada 2 gelaran dia dpt dr nenek
1 : si sibuk : coz pantang dgr suara dia mesti tgk sampai nganga mulut
2 : si Lampam la:yg ni tak tau apa sbb nye..
Nenek suggest thaqif Jd Repoter bl besar nanti...
kdg2 tu bila dia tgk TV , bila tgk org dlm tv senyum dia pun senyum2 gak ...byk kali ummi perasan ummi biar kan je..yg paling ummi ingat masa tgk cartoon Mr Bean...ingat kan ummi je suka tgk Mr Bean thaqif pun Suka Gak...Ayah lak Ajak Dia Tgk Wonderpet...

video

Yg Ni lak masa dlm 2 bulan gak lg...dia ni jenis suka simpan susu tak telan abis bila dia rasa dah overload..hobi lak suka sembang ,bila dah sembang alamat nye abis susu tumpah...


Ok la Hope My Honey Sugar Ban & My Honey Sugar Pie will Sleep thight Tonite ..jap lg mesti thaqif mintak enem ummi lak..Ummi pun nak joint tdo gak...

No comments: