Saturday, June 12, 2010

~~ Rantau Abang / Pantai Kelulut ~~

Petang jumaat membawa diri ke Rantau Abang..nak Ke Santuary Penyu ..tp alkisah nya tidak seperti yg diharap..hahaha tiada juga penyu..untuk ditgk..just pusing balik..pas tu singgah kat pantai Kelulut..
Ke Pantai Kelulut tuk makan..tepi pantai..
Thaqif terjumpa kitten ..yg comot..tp pada dia sangat comel la kitten tu..
Nak ke pantai kena turun tembok tu..pantai ni ada org mandi manda..hajat nak bg gak thaqif mandi tp...dh nak senja .





Ralit dia tgk abang2 tu main air..











Ummi ngan thaqif je turun bawah..ayah di atas tunggu makanan sampai..malang lak rasa makan kat situ sebab byk lalat..menghurung cam lebah ..geli lak..last2 tapau je..ayah je sempat makan sambil tangan menghalau lalat .makanan pun so-so je ..



Ralatnya..sebab ada pic yg ummi ter-deleted ..ish tak sukanya..

2 comments:

mamalieyna said...

waah syoknya jalan2 tepi laut..thaqif pun mesti happy tuu..^_^..kalau dpt mandi mesti lg best ye thaqif..hehe..

tinie & thahir said...

mamalieyna :

syok ..thaqif kata..
dia kalu kena Air pun ngelak mandi mesti tak pass tu hehehehe ( penakut sikit dia ni)