Friday, June 11, 2010

~~ Antara Kesukaan Thaqif ~~

Dari jauh ummi tgk dia berjalan..ngan sebelah je sandal ummi tu...


Ni dah lengkap sepasang..hahaha jalan pun sopan je..

Masa kat umah sewa ayah lg la dia suka kasut perahu banyak..tu dia sedang pakai uncle BOB punya perahu..

Suka hati dia je..sume kasut2 kat situ dia pakai ..mana dia kisah berbau ke apa..

2 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

kihkihkihkih syomel sgguh thaqif.. kreatif dak tecik ummi ni.. banyak akal mcm dak tecik ibu jgk..

tinie & thahir said...

ibu Aqil..
hehehehe begitu lah ..
budak2 sekarang diluar jangkaan kita kan..