Monday, March 22, 2010

:: kegemaran Thaqif yg sedikit merisaukan ummi..harap tak terbawak sampai besar ye sayang..
kalu menyusu memang bucu bantal yg dicari...
:: Ummi selalu perhati je gelagat dia..kdg2 gelak sendiri ...mata dah pejam tgn tercari2 lg bucu
bantal tu,kdg2 bntl besar tu dia leh heret merata sambil bawak botol susu.jumpa port yg
selesa dia baring la...tgh hari td masa ummi kemas2 kat dapur ,intai jap apa dia buat ..tgk2 dia
dah kat bwh meja makan menyusu sambil sebelah tgn lg pegang bucu bntal besar tu..
:: Kalu tak dapat bantal kain baju yg kt pakai pun dia leh belek sampai t'tido or sampai susu abis.
:: Wajah2 anak ummi yg suka hati..n selalu membantut kan hasrat nak marah..


:: Gaya Seorang lelaki....


:: Sebab dia dh faham bila kt mtk Give Me Five..
skrg kalu ummi acah2 angkat tgn konon2 nak
babab dia cepat2 bg five dia sambil sengeh2..

******************* Moga Cepat Sembuh ************ LUV thaqif *********

5 comments:

Ini Blog AnakPakWahab said...

teringat inn zaman kecik2 dulu...

kalo isap botol mesti sambil gentel2 bucu bantal bucuk...

hehe!

ummi thaqif said...

nur farihin;
oooooo leh jd geng thaqif la nie yek...

aNnAsUe'G said...

omg! ni ikut boboikah? muahahah!
aidan plak takde bantal busuk, tp mak die ade! heheh! ;p

ummi thaqif said...

Annasuejie..
o.m.g! mintak2 dijauhkan menjadi seperti BOBOI nanti busuk...
G nyer mesti yg clour biru tu kan..

aNnAsUe'G said...

ahahahahah! tidak syak lgk! ;D