Sunday, December 6, 2009

~~ tetamu yg tidak di undang ~~~

walaupun thaqif ada menjemput org datang tp..masih awal lg bukn masanya lg...
tp dia dah dtg dulu...walaupun yg datang ni tak diundang tp thaqif yg dr dlu mmg admire ngan dia ni tetap melayannye ngan tgn yg terbuka....malah tangan dia pun
dia nak suap bg dia ni makan....sungguh baik hati si thaqif nie...
%
%

%

%

ni la dia tetamu yg tak diundang tu...kucing ni siap pakai rantai yg ada loceng lg kat leher dia...





cam tu kusyuk dia tgk...lalu dia pun makan bersama thaqif..kebetulan masa tu thaqif tgh b/fast..





Dia dah siap mkn ...
bye2 cat...




2 comments:

Umi said...

alalala baiknye thaqif..adlina suke kucin dr jauh je..dekat2 x berani..die geli geleman..

ummi thaqif said...

umi
dia memang pantang nampak..
nampak dr jauh dh terjerit2 dah..
mybe sebab adlina girl tu yg geli kot..