Thursday, December 9, 2010

Kiriman dari Ayah untuk thaqif..thaqif senyum je bila ummi story mory pada dia pasal hadiah ni ,dia faham je bila ummi pesan,tunggu dulu baru buka..walaupun ummi dah tau isi didalam.tp biarlah menjadi rahsia dulu,lg pun selamat la thaqif tak pandai tanya2 lg..apa2pun tunggu la sabtu ni,ummi pun tak sabar nak tgk isi dalamnya.
THANKS AYAH..THAQIF SAYANG AYAH !!

2 comments:

mamalieyna said...

apa tu, kalau eina tak sabar nak bukak..hehe..

tinie & thahir said...

mamalieyna: ayah kata dalam tu robot ,kawan tuk thaqif hehehe tangan ummi ni dah gatal nak membukanya .tp tahan je..