Thursday, December 23, 2010

~~ Ayah Thaqif Ke Agom ~~ Agom is a Playground

Saya Berani!!!!
..ummi duk jauh je tgk dia main..lagi pun taman tepi hutan tu tak ada pun budak2 yg ramai,cuma masa kita org datang tu ada la 2 ke 3 org tp masa thaqif betul2 sampai kat slide n nak mai tu tiba2 bapak dia kata nak balik..anak dia nak berak hehehe kelakar lak bila bapak dia bebel2 apa la org lain nak main adik nak berak lak..;-)..pas dia org balik tinggal ummi n thaqif jek beriadah kat situ.
Tgh duk pilih lubang mana nak masuk dulu hehehehe ;-)






Jogging ngan ummi..tp ummi selalu tertinggal kat belakang..
Nampak je dia..benda yg tinggi kat atas tu pun..
Sambil cakap..Bye-bye Plane..Bye - Bye Ayah...
Balik umah ni lak keje dia...siram tanaman2

ops ummi dah marah...selagi ummi tak angkat dia mana dia mau lepas hos tu..
geram ..abis kete disiram sekali..
ni act minggu lepas..minggu ni nak g tp hujan je petang2.tp isnin baru ni ummi main badminton ngan cucu pakcik sebelah n anak jiran sebelah..sampai ari ni sakit peha sebab tersalah urat kot,,tu la ummi terlompat2 tak sedar diri main tak ingat dunia sakit sampai skrg blm ilang,Bukan apa ummi excited bila cucu pakcik tu panggil ummi ni kakak..huh pas tu thaqif lak dikatanya adik ummi hehehe jgn jeles ayah ..ummi ni masih kelihatan muda remaja..;p
nasib ada panaplex ayh yg balance tu leh gak tampal2,thaqif pun dh boleh harap bila ummi suruh picit2 badan mau dia buat tp sat je la..

2 comments:

mamalieyna said...

bestnye thaqif ke playground! ^_^

tinie & thahir said...

eyna : Dah termula bawak..hari2 dia mintak nak pg ;-)