Saturday, February 27, 2010

~~ 14-02-2010 ~~

Blog yg dal lama terperam tanpa ada cite baru dimulankan ngan cite org kawin2..
bunyi cam main kawin2 lak..act 2 org makcik thaqif telah selamat bergelar isteri org pada 13 n 14 hb feb yg lepas n 14 hb adalah hari meraikan kedua pasangan pengantin baru..time tu la..skrg dh jd penggantun lama dah..hehehe n hari tu jugak lah hari besar ummi n thaqif kerana meraikan hari pertama berjumpa ayah setelah 4 bulan berjauhan..ayah datang kampung g makan kenduri pas tu bawak ummi n thaqif balik ...setelah seminggu lebih ummi n thaqif terperap gak kat kampung coz nak menyibuk2 tgk org nak berkenduri..ummi bukan wat keje apa pun just jd mandur saje..kerana ada handbag yg perlu dijaga rapi...( Thaqif )



:; pengantin pertama...
:: hantaran serba hijau + Gold dr pengantin pertama..
:: Hantaran Serba hitam + Putih dr pengantin kedua
:: mak andam yg diimport khas dari Kuala Lumpur...
:: ode + uncle PG ..moga bahagia hingga akhir hayat..Amin..
:: Ateh + uncle dnan ..Moga bahagia Hingga Akhir hayat gak...








:: kedua2 pasangan pengantin dihari Tahun Baru Cina...

:: pas ni nak cita pasal thaqif lak..dah lama ummi tak tulis tentang anak ku itu..




1 comment:

aNnAsUeJiE said...

yg baju hijau tu la akak kaktin ey? hihi. dah kawen dah adik kaktin tu ye. ;)